POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Instytut HirudoTerapia oraz Sklep Internetowy dostępne pod adresem internetowym https://terapiapijawka.pl (dalej: terapiapijawka.pl) prowadzony jest przez firmę Elite Fitness Association Patrycja Adamek z siedzibą przy ul. Jana Zygmunta Robla 2A, 30-218 Kraków, NIP: 6912293093, REGON: 365054823
- Niniejszy regulamin określa prawa i obowiązki Klientów indywidualnych, klientów grupowych, podmiotów dokonujących zakupu usług u Partnerów biznesowych Instytutu HirudoTerapia i przedsiębiorców korzystających z usług Instytutu HirudoTerapia i sklepu internetowego.
- Instytut HirudoTerapia zwany dalej Instytutem świadczy usługi w zakresie: terapii naturalnych (przede wszystkim hirudoterapii), szkoleń medycznych i innych usług dla hirudoterapeutów. Z usług Instytutu mają prawo korzystać chętni, zwani dalej Klientami na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.
- Każdy Instytutu HirudoTerapia zobowiązany jest do zapoznania się i przestrzegania regulaminu Studia.
- Wszystkie oferty https://terapiapijawka.pl są wolne od wad fizycznych i prawnych.
- W zajęciach oferowanych przez Studio mogą uczestniczyć osoby, które ukończyły 16 rok życia i nie mają przeciwwskazań lekarskich do ćwiczeń. W przypadku zatajenia takich przeciwwskazań za pojawienie się uszczerbku na zdrowiu odpowiada klient. Studio nie odpowiada za kontuzje uczestników doznane podczas zajęć.
- Karnety wystawione są na czas określony, łącznie z weekendami i dniami świątecznymi. Studio jednocześnie zastrzega sobie prawo iż może być ono nieczynne w okresach świątecznych. Usługi niewykorzystane w terminie uznane są za wykorzystane.
- Klientowi w sytuacjach wyjątkowych przysługuje prawo do wnioskowania o przedłużenie
- Karnet ma formę imienną i nie może być udostępniany osobom trzecim bez zgody właściciela studia.
- Studio zastrzega sobie prawo do zmian cen, godzin otwarcia, grafiku zajęć, oraz likwidacji grup i odwoływania zajęć grupowych, na których jest zapisanych poniżej 2 osób.
- Aby uzyskać fakturę za usługi świadczone przez Studio prosimy o pozostawienie pełnych danych odbiorcy. FV wydawane są w ciągu 7 dni od daty zakupu usługi – do odbioru w recepcji studia lub wysyłane na adres mailowy klienta.
- Ze względu na ograniczoną ilość osób mogących brać udział w zajęciach należy dokonywać wcześniejszej rezerwacji;
telefonicznie pod numerem 733 90 00 11
b. osobiście na recepcji - Nieobecność na zajęciach zarezerwowanych należy zgłaszać telefonicznie minimum 24 godziny wcześniej. W przypadku gdy klienci zapisali się na usługę i nie odwołali jej przed upływem 24 godzin od planowanego terminu jej wykonania usługa ta zostaje im naliczona i uznana za wykonaną.
- Studio nie ponosi odpowiedzialności za nieobecność klienta na usłudze. Klientowi, który nie pojawił się na usłudze lub odwołał wizytę z niezachowaniem terminu 24 godzin nie przysługuje zwrot kosztów.
- Płatność za karnety i zajęcia – dokonuje się gotówką lub kartą według aktualnego cennika.
- Płatność za karnety i zajęcia u Partnerów Better Body dokonuje się zgodnie z zasadami przyjmowania płatności u Partnera
- Zabrania się uczestnictwa w usługach w przypadku złego samopoczucia oraz po spożyciu alkoholu lub innych środków odurzających.
- Po przyjściu do Studia należy zameldować się w recepcji, przedstawić do skreślenia karnet lub wykupić jednorazowe wejście.
- Ćwiczący powinni mieć ze sobą ręcznik, ubranie sportowe, czyste buty treningowe na zmianę.
- Wszystkie przedmioty osobiste na czas trwania treningu należy pozostawić w szatni. A na czas masażu w szatni lub przy sobie w gabinecie.
- Administratorem Państwa danych osobowych jest firma Elite Fitness Association Patrycja Adamek z siedzibą przy ul. Jana Zygmunta Robla 2A, 30-218 Kraków, NIP: 6912293093, REGON: 365054823
- Gromadzone są dane osobowe takie jak Imię i nazwisko, numer telefonu, adres email oraz wiek (niezbędny by określić prawidłowo możliwy zakres świadczonych usług).
- Gromadzone są jedynie dane osobowe podane przez Klienta dobrowolnie. Dane przetwarzane są w celu niezbędnym do wykonania postanowień niniejszego Regulaminu, a w szczególności w celu:
a) zawarcia umowy sprzedaży zamówionego towaru lub usługi,
b) doręczenia Klientowi towaru, na który Klient złożył zamówienie,
c) wystawienia dokumentu potwierdzającego dokonanie transakcji sprzedaży towaru,
d) zaksięgowania transakcji w informatycznym systemie księgowym Sklepu przez okres wymagany przepisami prawa oraz przechowania danych osobowych w informatycznym systemie księgowym dla zapewnienia historii transakcji handlowych dokonywanych przez Sklep,
e) umówienia klienta na usługę oraz przechowania danych osobowych Klienta w bazie Klientów celem umówienia klienta na usługi w przyszłości. - Za zgodą udzieloną przez Klienta w momencie dokonania zakupu usługi zgromadzone dane osobowe są również wykorzystywane w celach promocyjnych i marketingowych, w tym w szczególności w celu przedstawiania Klientowi oferty handlowej sklepu oraz innych informacji marketingowych związanych ze Studiem.
- Usługa Newsletter – Usługa ta świadczona jest za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, wszystkim osobom które wyraziły na to zgodę. Automatyczne wiadomości wysyłane do Klientów, zawierają informacje o:
Aktualnych nowościach i promocjach;
• Aktualnych wydarzeniach;
• Innych wydarzeniach związanych z działalnością Sklepu Internetowego. - Aby skorzystać z Newslettera należy:
Wpisać swój adres e-mail i imię w oknie Newslettera;
• Kliknąć przycisk „Zapisz mnie” – na podany adres e-mail zostanie wówczas wysłana wiadomość zawierająca link potwierdzający zapis do Newslettera;
• Kliknąć na otrzymany w procesie rejestracji link aktywacyjny weryfikujący żądanie dodania skrzynki pocztowej do listy subskrybentów usługi „Newsletter”.
• Na Newsletter można się również zapisać poprzez zaznaczenie odpowiedniego okienka w trakcie składania Zamówienia. Z chwilą złożenia Zamówienia Usługobiorca zostaje zapisany na Newsletter.
• Usługa Newsletter jest świadczona nieodpłatnie przez cały czas. Usługobiorca ma możliwość w każdej chwili, do podglądu lub poprawienia swoich danych, a także ma prawo w każdej chwili zrezygnować z Newslettera bez podania przyczyny, poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: hello@betterbody.pl lub za pomocą linku wysyłanego w każdym Newsletterze. - Klient ma prawo do wglądu edycji i usunięcia swoich danych osobowych oraz wycofania zgody na konkretne działania w dowolnym momencie na każde żądanie a Studio zobowiązuje się do niezwłocznego wykonania żądania klienta.
II. REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG W KLUBIE
- Korzystanie z usług Better Body równoznaczne jest ze złożeniem przez klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez gabinet masażu oraz, że zapoznał się i akceptuje warunki niniejszego regulaminu.
- Klientem może zostać osoba pełnoletnia, bądź niepełnoletnia za pisemną zgodą rodziców.
- Personel zobowiązany jest udzielić rzetelnych informacji dotyczących rezultatów, przebiegu usługi oraz wykonać o ją wedle obowiązujących zasad i wskazań.
- Usługi dostępne są dla każdego z wyjątkiem osób: z przeciwwskazaniem do danej usługi. Przeciwwskazania na oddzielnych kartach.
- Personel Studia zobowiązany jest do poszanowania prywatności Pacjenta/klienta , oraz pacjent jest zobowiązany do poszanowania prywatności personelu Studia.
- W trosce o wysoką jakość usług klient jest zobowiązany przyjść przed umówioną godziną w celu przygotowania się do usługi. Umówiona godzina jest godziną jego rozpoczęcia. W innym przypadku usługa zostanie skrócona o ilość spóźnionych minut. Czas podany obejmuje przygotowanie przed/po usłudze oraz czas samej usługi.
- Klienta obowiązuje przebranie się w strój sportowy ( w wygodny strój ) i obowiązkowo obuwie zmienne oraz zachowanie higieny ciała przed usługą i w trakcie jej trwania.
- Klienci Studia zobowiązani są do przestrzegania zaleceń lekarza, trenera, masażysty, rehabilitanta dietetyka lub innych pracowników Studia.
- Klienci Studia zobowiązani są do poinformowania specjalisty o aktualnych i przebytych schorzeniach oraz istniejących przeciwwskazaniach do usługi.
- Specjalista ma prawo odmówić wykonania usługi i zażądać skierowania lub zgody na dane grupy usług od lekarza specjalisty.
- Personel zastrzega sobie prawo do odmówienia lub przerwania usługi klientowi z oznakami chorób skórnych i innych chorób zakaźnych.
- Studio zastrzega sobie prawo do odmówienia lub przerwania usługi jeśli spotka się z zachowanie nieadekwatnym do miejsca, w którym się znajduje ( propozycje seksualne , agresja itp.)
- Studio nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w szafkach i gabinetach.
III. REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
- W celu złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym betterbody.pl, Klient wypełnia Formularz Zamówienia. Klient zobowiązuje się do podania w Formularzu Zamówień prawdziwych i poprawnych danych. W przypadku podania fałszywych danych, klient ponosi odpowiedzialność za poniesione szkody wynikające z tego faktu.
- Definicje :
– DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
– FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.
– FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
– KLIENT – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
– KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
– KONTO – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje o złożonych Zamówieniach.
– NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o Produktach w Sklepie Internetowym.
– PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
– REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
– SKLEP INTERNETOWY – Sklep Internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym: betterbody.pl.
– SPRZEDAWCA; USŁUGODAWCA – DO WSTAWIENIA
– UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
– USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
– USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej.
– ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą. - W Sklepie internetowym dostępne są następujące usługi elektroniczne: Formularz Zamówienia oraz Newsletter.
- Formularz Zamówienia – za pomocą Formularza Zamówienia Klient dokonuje zakupów w Sklepie Internetowym. Klient dokonuje zakupów za pomocą tego formularza. Klient nie ma obowiązku zakładania Konta Użytkownika, a wszystkie dane które zostaną wprowadzone przez Klienta są niezbędne do zawarcia Umowy Sprzedaży.
- Wszystkie dane podane przez Klienta są podane przez niego dobrowolnie.
- Aby możliwe było zrealizowanie Zamówienia, w Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych: dotyczących Klienta:
imię i nazwisko;
• adres dostawy (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj),
• adres poczty elektronicznej,
• numer telefonu kontaktowego;
• danych dotyczących Umowy Sprzedaży: produkty, ilość produktów, sposób dostawy oraz płatności, miejsce dostawy produktów;
• w przypadku Klientów będącymi Przedsiębiorcami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.
IV. WARUNKI SPRZEDAŻY
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień w Sklepie Internetowym zgodnie Regulaminem.
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera podatki. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, Klient jest informowany na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
o Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca potwierdza przyjęcie zamówienia.
o Warunkiem koniecznym do zrealizowania zamówienia jest zapoznanie się z treścią niniejszego regulaminu oraz jego akceptacja.
V. SPOSOBY PŁATNOŚCI
- Studio udostępnia następujące sposoby płatności:
- Płatność gotówką lub kartą w studio
- Płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy w przypadku płatności na konto wymagane jest wysłanie dowodu wpłaty na e-mail: hello@betterbody.pl
Elite Fitness Association Patrycja Adamek
BZ WBK: 27 1090 2590 0000 0001 3564 0431
VI. KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY
- Dostawa zamówionych Produktów do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty i terminy dostawy Produktu są wskazywane Klientowi w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby dostawy Produktu:
Przesyłka pocztowa
• Przesyłka kurierska
• Odbiór osobisty - Koszty dostawy produktów w całości pokrywa Kupujący. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 5 dni roboczych od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
- Termin dostawy zamówionych Produktów zostanie każdorazowo potwierdzony przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta.
VII. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Zgodnie z przepisami Ustawy o Prawach Konsumenta, Kupujący będący Konsumentem może odstąpić, bez podania przyczyny, od umowy zawartej na odległość ze Sprzedawcą w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania towaru.
- Zakupy dokonane w studio nie podlegają zwrotom. Prosimy o przemyślane zakupy!
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy odesłać na adres mailowy: hello@betterbody.pl lub w tradycyjnej formie pisemnej na adres Sprzedającego wskazany w §1 niniejszego regulaminu, Formularz Odstąpienia Od Umowy oraz dokument potwierdzający zakup (Dowód zakupu lub Faktura).
- Klient zobowiązany jest w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy odesłać towar Sprzedawcy na adres jego siedziby, wskazany w §1 niniejszego Regulaminu, wraz z dokumentem potwierdzającym zakup towaru.
- Po otrzymaniu zwracanego towaru przez Klienta do Nadawcy, zwracamy Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności dotyczące zwracanego towaru, bez kosztów wysyłki.
- Koszty produktu zostaną zwrócone do Klienta niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki zwrotnej przez Nadawcę, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia w którym Sprzedawca został poinformowany o Odstąpieniu Od Umowy przez Klienta. Zgodnie z art. 32 ust.3 Ustawy o Prawach Konsumenta, Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem..
- Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyrazi zgodę na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych dodatkowych opłat w związku z tym zwrotem, poza kosztem wysyłki do Sprzedawcy.
- Sprzedawca przyjmuje tylko i wyłącznie towar który:
Nie jest zniszczony, pobrudzony;
• Jest kompletny;
• Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek zwrotnych wysłanych za pobraniem lub na jego koszt.
• Koszt przesyłki zwrotnej do Sprzedawcy pokrywa Kupujący.
• Towar wykonany na wyraźne życzenie Klienta, lub Towar który został zmodyfikowany na wyraźne życzenie Klient nie podlega zwrotom!
VIII. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
- Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.
- Zawiadomienia o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenia odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: hello@betterbody.pl lub też pisemnie na adres: Better Body, Jana Zygmunta Robla 2A, 30-218 Kraków
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zgłoszonej przez Klienta, Sprzedawca zobowiązuje się do doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z zawartą Umową Sprzedaży, zgodnie z żądaniem Klienta poprzez:
nieodpłatną naprawę;
• wymianę towaru na nowy;
• a w przypadku gdy nie jest możliwa naprawa lub wymiana towaru na nowy - W przypadku wybrania przez Klienta opcji naprawy lub wymianę towaru na nowy, koszt ponownej wysyłki towaru pokrywa Sprzedawca.
- W przypadku gdy nie jest możliwa naprawa lub wymiana towaru na nowy, Sprzedawca zwraca koszty towaru wraz z kosztami przesyłki poniesionymi przez Klienta.
- Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu należności w terminie do 14 dni roboczych od momentu pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, na numer rachunku podany przez Klienta w formularzu reklamacyjnym.
IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy lub Studio zawierane są zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
- Zmiana Regulaminu:
a) Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest.: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizacje postanowień niniejszego Regulaminu.
b) Zmieniony regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 Kodeksu cywilnego, tj. Usługobiorca został prawidłowo powiadomiony o zmianach i Usługobiorca nie wypowiedział umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym w terminie 14 dni od dnia powiadomienia.
c) Zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Usługobiorców będących jednocześnie konsumentami i korzystających ze Sklepu Internetowego przed dniem wejścia w życie zmian, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.
d) W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Usługobiorca będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy. - W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy: Kodeksu cywilnego lub/i Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.